سامانه سرای 10 از ابتدای تیرماه اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 19 June 2022

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: این سامانه در مرحله نخست با فرایند صدور پروانه ساختمانی آغاز می‌شود و در ادامه درخواست‌ها و خدمات شهرسازی را شامل خواهد شد.
امید علی‌اصغری افزود: در سامانه سرای ۱۰ شهروندان درخواست‌های خود را به صورت آنلاین و برخط به شهرداری اعلام می‌کنند و پس از بررسی‌های اولیه و طی شدن مراحل، پروانه ساختمانی، گواهی انطباق اولیه صادر می‌شود.
وی گفت: شهروندان پس از ثبت‌نام اولیه، درخواست نوسازی و احداث بنا را ثبت می‌کنند و سپس کارشناس با حضور در محل، بازدید و بررسی مدارک، پرونده را به طرح تفصیلی ارسال می‌کند تا پس از اعلام نظر، به شهرسازی ارجاع شود و با تأیید این بخش، محاسبات به صورت خودکار و بدون ارائه نقشه انجام می‌شود.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان با دریافت پیامک از مباحث مالی و نحوه پرداخت اقساط مطلع می‌شوند، افزود: با تأیید نهایی محاسبات، فیش‌ها به کارتابل شهروند ارسال می‌شود تا پس از پرداخت آن و تأیید شهردار و معاون شهرسازی منطقه، گواهی انطباق صادر شود.
علی‌اصغری گفت: سرای ۱۰ در مرحله نخست با فرایند صدور پروانه ساختمانی آغاز می‌شود و در ادامه درخواست‌ها و خدمات شهرسازی از جمله سفت‌کاری، پایان‌کار و استعلامات را شامل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار