مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از آمادگی شهرداری اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان همچون سال‌های گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 18 June 2022

سید علی معرک‌نژاد گفت: شعار این دوره مدیریت شهری اصفهان «اصفهان من، شهر زندگی» است و رویدادهایی همچون جشنواره بین‌المللیِ فیلم‌های کودکان و نوجوانان که شور و نشاط را به عرصه شهر می‌کشانند، به ‌طور کامل مورد استقبال مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی به اعلام آمادگی این شهر به سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: از گذشته، هیئت دولت مصوبه‌ای داشت که این جشنواره همه ساله در اصفهان برگزار شود و بر اساس این مصوبه، تفاهم‌نامه پیشنهادی شهرداری اصفهان نیز برای ریاست سازمان سینمایی کشور ارسال شده، اما هنوز پاسخی داده نشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز در اصفهان آماده آغاز به کار است، اما بنیاد سینمایی فارابی، مشکلات مالی و کمبود تعداد فیلم‌های اختصاصیِ کودکان و نوجوانان را از جمله مشکلات خود در برگزاری این دوره عنوان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار