مشکل اصلی اصفهان آب کشاورزی و آشامیدنی است و دولت برای حل این موضوع برنامه دارد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 16 June 2022

رئیس جمهور در ابتدای ورود خود در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: اصفهان استان ایثار و شهادت، علم فرهنگ و هنر، دینداری و ولایتمداری است و مهد پرورش فلاسفه، حکما، سرداران رشید و دلاورمردان است.

سید ابراهیم رییسی در بیست وپنجمین سفر استانی خود به مقصد اصفهان با بیان اینکه این استان افتخار جهان اسلام و سرزمین استعدادهاست گفت: نقش این استان در دفاع مقدس مثال زدنی است و ۲۳ هزار شهید و ۵۰ هزار ایثارگر گواه این است که اصفهان استان انقلاب و دفاع ارزش هاست و برای ما مسئولان این موضوع مسئولیت آفرین است.

وی با اشاره به مشکلاتی که مردم این استان از آن رنج می‌برند گفت: این مشکلات احصا و در این سفر هم برای آن اعتباراتی در نظر گرفته شده است.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه اصفهان ظرفیت‌های بالایی در کشاورزی و گردشگری دارد و قطب صنعت به شمار می‌رود ادامه داد:مشکل اصلی آب کشاورزی و آشامیدنی است و دولت در این خصوص برنامه دارد و ما اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم مشکلات قابل حل است و اعتباراتی پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های نیمه تمام این استان گفت: طرح‌هایی از دهه ۶۰ تاکنون در این استان ناتمام مانده که باید علت اجرا نشدن آن بررسی شود که مردم اصفهان از تکمیل نشدن این طرح‌ها رنج می‌برند.

رییس جمهور تاکید کرد: عمده برنامه ما در این سفر نهضت به سامان رساندن طرح‌های نیمه تمام است و ما به دنبال این هستیم که در ادامه نظرات نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار اصفهان و مدیران استان جمع آوری شده و امیدواریم در نشست شورای اداری خبر‌های خوبی در مصوبات داشته باشیم.

علی مرادی فرزند شهید مدافع حرم حمید رضا مرادی در این مراسم از طرف مردم ولایتمدار خانواده شهدا و ایثار گران حضور رییس جمهور و هیات همراه را به اصفهان استانی با ۲۳ هزار شهید خوشامد گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار