شاخص کیفی هوای اصفهان روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 08 June 2022

بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه پایش کیفی هوای استان اصفهان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه با شاخص ۱۷۶ (AQI) در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفت.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه های مختلف پایش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان بالای ۱۵۰ (AQI) قرار دارد که بیشترین آنها به ترتیب مربوط به ایستگاه های خرازی (۱۹۷)، پروین (۱۸۸) و ورزشگاه میثاق (۱۸۸) (AQI) است.

همچنین شاخص کیفی هوا در سگزی ( در شرق اصفهان) و شاهین شهر ( در شمال اصفهان) نیز در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم قرار گرفته است.

شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ساعت ۶ صبح امروز ۱۷۳ و ساعت ۹ صبح امروز ۱۷۵ (AQI) بود.

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان نیز دیروز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالیت واحدهای آلاینده هوا و تولیدی مصالح ساختمانی و هر اقدامی که به افزایش گرد و غبار منجر شود، ممنوع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار در سه روز آینده بر روی استان است و بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت صاف تا کمی ابری در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در نیمه شرقی و مناطق مرکزی وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک محلی و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار