عضو خانه صنعت و معدن استان اصفهان از برگزاری کمپین «نما» در اصفهان با رویکرد بهره وری انرژی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ 06 June 2022

رضا چینی با اشاره به اینکه چالش انرژی و همچنین سبک سازی ساختمان‌ها ضرورت دنیای امروز با توجه به منابع موجود است، اظهار داشت: بر این اساس از پنج سال گذشته به دنبال ارتباطاتی که در نمایشگاه‌های صنعت ساختمان داشتیم پیشنهاداتی شد که ارتباط نزدیکی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان مصالح ساختمانی و سازمان شهرداری ها برقرار شود.
وی افزود: بعد از چند جلسه که در معاونت شهرسازی شهرداری تهران برگزار کردیم راه اندازی کمپین «نما» در دستور کار قرار گرفت.
عضو خانه صنعت و معدن استان اصفهان با بیان اینکه کمپین «نما» دو سال گذشته در تهران برگزار شد، اضافه کرد: شهرداری های نواحی مختلف تهران در این کمپین شرکت کردند، بین تولید کنندگان و مسکن و شهرسازی ارتباطاتی برقرار شد که برای بررسی یکنواختی نماهای ساختمان‌ها و یکنواختی زیبایی شهرها
اثرات بسیار خوبی را در 22منطقه شهرداری تهران داشت.
وی افزود: بر این اساس در 22 چهارشنبه در 22 منطقه تهران نمایشگاه کوچکی با برگزاری کلاس های آموزشی برپا می شد و شهرداری‌های مناطق از همه ساختمان‌های آن مناطق برای حضور در این کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها دعوت می کردند تا با روش‌های جدید صرفه جویی‌های انرژی آشنا شوند.
چینی تصریح کرد: در اصفهان با شورای شهر و معاونت شهرسازی قبلی رایزنی هایی را داشتیم که نتیجه بخش نبود اما با تغییرات مدیریت شهری ما موفق به پیگیری عملی این طرح شدیم و امسال بعد از تهران و تبریز، اصفهان به عنوان سومین شهر میزبان این رویداد انتخاب شده است.
وی با تاکید بر اینکه امسال کمپین «نما» با رویکرد بهره وری انرژی در اصفهان اجرایی می شود، اضافه کرد: در این کمپین قرار ارتباط نزدیکی بین مهندسی ها انجام شود و از استانداردترین نما نیز تجلیل خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار