موزه‌های اصفهان در پانزدهمین آیین داوری موزه برتر کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 19 May 2022

موزه گرمابه علیقلی آقا در بخش پژوهش رتبه دوم و در بخش فعالیت‌های مجازی پانزدهمین آیین داوری موزه برتر کشور رتبه سوم را کسب کرد.
انتشار و رونمایی از کتاب وقف‌نامه علیقلی آقا، تولید و انتشار پادکست‌های جهانواره و آداب مهرازی، تولید و انتشار نسخه فیزیکی آداب مهرازی و تهیه کتاب اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهانی در بخش پژوهش و فعالیت موزه در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری تورمجازی، تولید و انتشار پادکست‌های جهانواره و آداب مهرازی در نرم افزار شنوتو و کست باکس از جمله فعالیت‌های مجازی این موزه بوده است.
همچنین در این آئین موزه عصارخانه شاهی در بخش فعالیت‌های مجازی رتبه نخست را کسب کرد.
تولید محتوا در صفحه اینستاگرام موزه، ارائه فعالیت‌ها، انتشار اخبار و اطلاعیه رویدادها، نشر مطالب مرتبط با فرهنگ عامه، نشر کلیپ و تصاویر معرفی موزه به عموم، حضور فعالان پرمخاطب فضای مجازی در موزه و تهیه کلیپ معرفی از جمله فعالیت‌های این موزه در فضای مجازی بوده است.
تهیه و انتشار سه شماره پادکست سونما و انتشار در فضای کست باکس که پرمخاطب‌ترین بستر انتشار پادکست هست و انتشار این تولیدات در شنوتو از دیگر فعالیت‌هایی است که به معرفی عصارخانه شاهی در فضای مجازی می‌پردازد.
همچنین موزه چهلستون در شاخص‌های آموزش و بازدید به عنوان موزه برگزیده انتخاب شد و درشاخص اعمال استاندارد‌های فنی و توسعه فیزیکی با کسب رتبه ۲ و در شاخص توسعه مدیریت با کسب رتبه ۳ مورد تقدیر هیأت داوران قرار گرفت.
موزه و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان نیز در شاخص گردآوری و توسعه مدیریت به عنوان موزه برگزیده انتخاب شد.
موزه هنر‌های تزئینی اصفهان هم در شاخص‌های آموزش و کودک و نوجوان با کسب رتبه ۲ مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار