با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یارانه‌ای که به واسطه کالا‌های اولیه به یک نفر اختصاص می‌یافت اکنون مستقیم به هر فرد ایرانی اعطا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 17 May 2022

مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری در جلسه شورای اداری خمینی شهر با اشاره به تشریح ابعاد اجرایی این طرح گفت: برخی از تولیدکنندگان همانند کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه با بهره گیری از آرد، تخم مرغ و شکر یارانه‌ای، این کالا‌ها را به خارج صادر می‌کردند و منافع حاصل از آن به یک نفر می‌رسید.
احسان شهیر افزود: در مقابل کالایی مثل کره خوراکی در شهرک رازی شهرضا تولید می‌شد، اما به دلیل واردات بی رویه این محصول از خارج، اجازه صادرات نداشت.
وی با اشاره به اینکه سامانه اختصاص کالابرگ نیز در مرحله آزمایش است گفت: اختصاص کالابرگ از دو ماه آینده آغاز می‌شود و با استقرار دستگاه‌های پوز در فروشگاه‌ها مردم می‌توانند اقلام معیشتی خود را از این طریق خریداری کنند.
مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری از تشدید نظارت‌ها بر واحد‌های صنفی هم خبر داد و افزود: با هرگونه احتکار کالا در انبار‌ها به شدت برخورد می‌شود و در این زمینه گروه‌های بازرسی در حال فعالیت شبانه روزی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار