مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از راه اندازی کارگروه «ساماندهی اطلاعات و شفاف سازی داده های منابع و مصارف آب اصفهان» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰ 16 May 2022

 حسن ساسانی افزود: با توجه به چالش‌های موجود ضرورت انجام تحلیل‌های تلفیقی و جامع منابع و مصارف آب ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

وی با با تأکید بر انجام برنامه‌ریزی‌های جامع‌نگر بیش از پیش خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اخذ بازخوردهای برنامه‌ها و تصمیمات اجرا شده و بروزرسانی پویای تصمیمات، به عنوان یک اصل مهم در مدیریت منابع آب مطرح به شمار می رود.

ساسانی تصریح کرد: در چنین شرایطی و با توجه به تنوع داده های منابع و مصارف و شیوه ها متفاوت اندازه گیری و پایش آنها و همچنین تعدد سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی و عملیاتی در نهادهای متولی مدیریت منابع و مصارف آب، ایجاد مرکز رصد و پایش داده ها و اطلاعات منابع و مصارف آب اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به این که این بستر برای انجام تحلیل‌های تلفیقی به‌هنگام جهت تولید ابزار و اطلاعات تصمیم‌یارِ مدیران در دستور کار قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: این بستر مبنای آینده‌نگری و آینده‌نگاری در مدیریت یکپارچه منابع آب است.

وی با بیان اینکه پیشبرد اهداف یادشده مستلزم مشارکت تمامی ذینفعان مقوله آب در سطح حوضه آبریز است، ادامه داد: بر این مبنا کارگروهی متشکل از نمایندگان کلیه ذینفعان با عنوان«ساماندهی اطلاعات و شفاف سازی داده های منابع و مصارف آب» در ذیل  قرارگاه آب استانداری اصفهان تشکیل شد.

 ساسانی یادآور شد: کارگروه مذکور وظیفه ساماندهی و راهبری فرآیندهای بیان شده را بر عهده گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار