نخستین نقاشی بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان توسط علی قوی‌تن و نوجوانان در کاخ جشنواره نوجوان کشیده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 03 October 2015
نخستین نقاشی بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان توسط علی قوی‌تن و نوجوانان در کاخ جشنواره نوجوان کشیده می‌شود.

به گزارش تسنیم، در حاشیه بیست‌و‌نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوان در همدان کارگردان و بازیگر مشهور سینما، علی قوی‌تن بزرگترین نقاشی جشنواره را در مقابل کاخ جشنواره ترسیم می‌کند.

کاخ جشنواره فیلم‌های نوجوان در مجتمع آوینی در این ایام میزبان بسیاری از هنرمندان و هنردوستان عرصه فیلم و فیلمسازی کشور و استان همدان است و در این بین کارگردان خوب کشورمان، علی قوی تن امسال در حرکتی بدیع در مقابل کاخ جشنواره به ترسیم نقاشی می‌پردازد.

علی قوی‌تن اظهار داشت: زمانی که جشنواره می خواست در همدان برگزار شود به دبیر جشنواره پیشنهاد دادم تا تابلوی بزرگی را در مقابل کاخ نصب و ترسیم نقاشی با مشارکت میهمانان و همراهی نوجوانان کشیده شود.

وی عنوان کرد: این طرح توسط فرمانداری همدان و عوامل جشنواره مورد استقبال قرار گرفت و تابلوی ۲ در ۴ متر نصب و نقاشی را شروع کردیم.

قوی‌تن افزود: نقاشی ۳ روز طول می کشد و نوجوانان حق دارند یک رنگی را انتخاب و به تابلو بپاشند و تاکنون نیز علاوه بر جوانان و نوجوانان؛ مجتبی راهی، شکری آذر، معاون وزیر ارشاد، ایوبی، جبلی و غیره هم در این تابلو حرکتی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه در این دوره با یک فیلم آسمان آبی مادرم به جشنواره آمدم ولی حرفه اصلی من فبلمسازی است، گفت: به نقاشی علاقمندم و سعی کردم با استفاده از این شیوه نوجوانان و جوانان را به هنر علاقمند کنم.

تقدیم تابلو نقاشی جشنواره به نوجوانان بی‌سرپرست

قوی‌تن بیان کرد: تابلو به نوجوانان بی سرپرست در همدان تقدیم و در بخش فرهنگی فرمانداری همدان نگهداری می‌شود، ضمن اینکه ایده طرح بر این اساس بود تا نوجوانان و جوانان دست به رنگ و نقاشی ببرند و حس نقاشی را در درون آنها زنده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه کودک و نوجوان باید فیلمنامه نویسی، فیلم سازی، تجسمی و غیره در قالب جشنواره‌ها برگزار شود، گفت: به نخستین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در همدان امیدواریم، ضمن اینکه تفکیک جشنواره امسال اتفاق افتاد و آینده خوبی را برای آن ترسیم می کنیم و امیدواریم موفق باشد.

قوی‌تن عنوان کرد: میزبانی همدان تا کنون خوب بوده ولی کمتر در حد جشنواره بین المللی به چشم می‌آمد که در دوره‌های بعد باید تقویت شود و شاید علت اصلی آن تأخیر در اعلام میزبانی همدان بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار