"دکه ی خبری تابناک همدان" درنظردارد؛ همه روزه مهمترین عناوین اخباراستان راازدیدگاه رسانه های استان به آگاهی مردم برساند؛ لذامخاطبین محترم می توانند مارابانظرات سازنده خودجهت بهبود اطلاع رسانی، همراهی نمایند.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 26 September 2015

توسعه گردشگری همدان با جشنواره فیلم نوجوان

 همدان پیام؛مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح همدان در برگزاری رویدادهای بین ‌المللی فرهنگی انجام داد و در این راستا میراث فرهنگی استان تمام قد پای کار ایستاده است، گفت: این اقدامات در توسعه گردشگری همدان نیز نقش مهمی خواهد داشت که باید در این رویداد فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد.

ریحان سروش ‌مقدم با اشاره به برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌ المللی فیلم نوجوان در همدان، اظهار کرد: آنچه در برگزاری این جشنواره ‌ها مهم است، برنامه ‌ریزی و اهدافی است که برای آن پیش ‌بینی شده است در حوزه گردشگری بر آن هستیم از این فرصت طلایی برای معرفی پتانسیل‌ های گردشگری همدان بهره ‌مند شویم .

وی ضمن تأکید بر برنامه ‌ریزی هدفمند در برگزاری جشنواره فیلم نوجوان خاطرنشان کرد: در این زمینه از صاحب ‌نظران عرصه ‌های فرهنگی و گردشگری مرتبط با دو جشنواره فیلم و تئاتر استفاده شده است تا بتوان از آثار منطبق با ارزش ‌های ایرانی و اسلامی بهره بیشتری برد. سروش ‌مقدم همچنین بیان کرد: برنامه‌ ریزی اجرایی این جشنواره نیز باید به گونه ‌ای باشد که ضمن ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان، پیام‌ های مثبتی را به این قشر منتقل کند. وی با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح همدان در برگزاری رویدادهای بین ‌المللی فرهنگی انجام داد، افزود: این اقدامات در توسعه گردشگری همدان نیز نقش مهمی خواهد داشت که باید در این رویداد فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد برگزاری جشنواره فیلم به توسعه گردشگری همدان کمک می ‌کند و برگزاری جشنواره بین ‌المللی فیلم نوجوان در همدان تاثیر شگرفی در توسعه گردشگری دارد.

سروش ‌مقدم با اشاره به فرا رسیدن هفته گردشگری اظهار کرد: هفته گردشگری در همدان با یک رویداد مهم همزمان شده و آن میزبانی همدان برای بیست و نهمین جشنواره بین ‌المللی فیلم ‌های نوجوانان در همدان است. وی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه میراث فرهنگی همدان برنامه های مختلفی را برای حضور میهمانان در طول جشنواره فیلم در نظر گرفته است، افزود: برگزاری تورهای گردشگری و توزیع بروشور و پک ‌های فرهنگی در بین میهمانان خارجی برای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان با اشاره به اینکه همدان دارای پتانسیل بالایی برای برگزاری برنامه‌ ها و جشنواره ‌های ملی و بین‌ المللی است، گفت: برگزاری جشنواره بین‌ المللی فیلم در همدان تأثیر شگرفی در توسعه گردشگری دارد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌ های استانی، ملی و منطقه‌ ای و بین‌ المللی فرصت مناسبی برای معرفی استان همدان است، بیان کرد: آماده شدن زیر‌ساخت‌ های مختلف در استان به توسعه گردشگری کمک می‌کند.


جشن افتتاحیه جشنواره فیلم نوجوانان در همدان لغو شد

فارس؛ به دلیل فاجعه مکه و اعلام عزای عمومی جشن افتتاحیه جشنواره فیلم نوجوانان در همدان لغو شد.

به دلیل اعلام عزای عمومی جشن افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان در همدان لغو شد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان در همدان فقط مراسم اختتامیه خواهد داشت.

البته برنامه‌های دیگر جشنواره شامل نمایش فیلم‌ها، معرفی فیلم‌ها و جلسات نقد و بررسی و المپیاد فیلمسازی طبق جدول اعلام شده برگزار خواهد شد.


برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در همدان لغو شد

مهر؛رئیس هیئت همگانی استان همدان گفت: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در همدان به دلیل اعلام عزای عمومی لغو شد.

هادی سبزواری با اشاره به لغو همایش پیاده روی هفته دفاع مقدس طی روز گذشته در همدان اظهار داشت: به دلیل اعلام عزای عمومی کشته شدگان بیت الله الحرام برگزاری این همایش لغو شد.

رئیس هیئت همگانی استان همدان با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی هفته نیروی انتظامی در همدان گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش پیاده‌ روی با حضور خانواده‌ های همدانی صبح جمعه ۱۷ مهرماه برگزار می‌ شود.

سبزواری عنوان کرد: این همایش به همت اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار می‌ شود.

وی با اشاره پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما بیان کرد: ثبت نام این همایش از هشتم مهر ماه آغاز و این همایش همزمان با شهر یزد از شبکه سوم سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

رئیس هیئت همگانی استان همدان با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در مناسبت‌ های مختلف همایش پیاده روی برگزار می‌ کند، گفت: به مناسبت هفته سلامت، هفته کارگر، هفته معلم، روز زن و هفته نیروی انتظامی و سایر مناسبت های ملی و مذهبی هیئت همگانی همایش های مختلفی را برگزار می کند.

سبزواری عنوان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان بیش از ۲۸ شهرستان و بخش فعال در استان همدان دارد.

رئیس هیئت همگانی استان همدان یادآور شد: ورزش های همگانی شور و نشاط و سلامتی را به جامعه هدیه می کند.


جسد مجهول الهویه در میدان رسالت همدان کشف شد

تسنیم؛ فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جسد یک خانم ۳۷ ساله پیچیده شده در پتو در حوالی میدان‌ رسالت تا شیرسنگی همدان کشف شده که مجهول‌الهویه است و علت مرگ آن مشخص نیست.

رسول مرادی درباره شایعه وقوع قتل یک خانم در میدان رسالت شهر همدان اظهار داشت: ساعتی پیش در پی دریافت خبری مبنی بر رهاسازی یک جسد در داخل پتو در منطقه میدان‌ رسالت تا میدان شیرسنگی همدان موضوع مورد رسیدگی مأموران قرار گرفت.

وی افزود: جسد مربوط به یک خانم حدود 37 ساله است که علت مرگ آن مبنی بر قتل یا بیماری هنوز مشخص نیست و هویت آن نیز هنوز شناسایی نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده است و موضوع در دستور کار پلیس آگهی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تحقیقات درباره دلیل مرگ این خانم در دست بررسی است و دستگاه قضائی، پزشکی قانونی و نیروی انتظامی در حال بررسی این رویداد هستند.


جشنواره فیلم عامل توسعه گردشگری/لغوجشن افتتاحیه جشنواره فیلم نوجوانان/لغوهمایش پیاده روی خانوادگی/جسدمجهول ‎الهویه درمیدان رسالت/برگزاری اربعین شهدای گمنام

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار