معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: سینما فلسطین همدان بار دیگر از پنجم مهر ماه سالجاری فعالیت خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 27 September 2015
 معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: سینما فلسطین همدان بار دیگر از پنجم مهر ماه سالجاری فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش ایرنا؛محمد ابراهیم الهی تبار افزود: سینما فلسطین همدان که چند سال اخیر به دلیل بازسازی و تعمیرات خاموش بود پنجم مهرماه همزمان با بیست و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های نوجوان با حضور مسوولان و هنرمندان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این سینما به ظرفیت سالن های همدان افزوده می شود گفت: خوشحالیم که بهره برداری از این سینما همزمان با برگزاری این رویداد فرهنگی بین المللی در همدان رخ می دهد.

رئیس ستاد استانی جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان اضافه کرد: آیین افتتاحیه سینما فلسطین همدان، ساعت 10 صبح روز یکشنبه قبل از شروع اکران فیلم «رفقای خوب» و با حضور کارگردان این فیلم برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد سینمایی فارابی در حال رایزنی است تا از حضور هنرمند سرشناس و پیشکسوت کشورمان، جمشید مشایخی در این برنامه بهره بگیریم، ضمن اینکه از فیلمسازان مطرح و بازیگران چهره و سرشناس نیز برای حضور در این برنامه دعوت می شود.

الهی تبار با بیان اینکه موضوع اطلاع رسانی و تبلیغات در این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: خبررسانی و تبلیغات اثر گذار جشنواره فیلم های نوجوان در سطح استان باید افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 95 درصد قشر جوان و نوجوان با فضای مجازی در ارتباط هستند، اطلاع رسانی جشنواره به ویژه در شبکه های مجازی باید افزایش پیدا کند.

***رونمایی از 43 اثر دارای مهر اصالت در جشنواره فیلم نوجوان همدان
مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز در این جلسه گفت: 43 اثر دارای مهر اصالت در پنجمین روز از برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های نوجوانان همدان در هتل باباطاهر رونمایی می شود.

بهجت عباسی ادامه داد: 500 بسته فرهنگی برای مهمانان این جشنواره تدارک دیده شده است.

وی افزود: فضای میدان آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر آماده حضور مهمانان شده است.

وی اضافه کرد: بنرهای جشنواره فیلم نوجوانان نیز در مکان های تفریحی و تاریخی شهر از سوی این سازمان نصب شده است.

وی از برپایی سفره خانه سنتی در محوطه مجتمع سینمایی شهیدآوینی خبر داد و افزود: نمایشگاه «ترش و شیرین» در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی همدان در روز پنجم جشنواره و همزمان با روز جهانی جهانگردی برگزار می شود.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم نوجوانان از سوم تا هشتم مهرماه در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار