دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان گفت: چراغ المپیاد فیلمسازی در همدان باید برای همیشه روشن بماند.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 27 September 2015

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان گفت: چراغ المپیاد فیلمسازی در همدان باید برای همیشه روشن بماند.

به گزارش فارس؛ علیرضا شجاع‌نوری در جمع داوران و فیلمسازان نوجوان جشنواره اظهار کرد: توصیف توانمندی داوران همدانی را بسیار شنیده‌ام و امیدوارم این توانایی در نسل‌های بعدی این استان ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در این دوره از جشنواره برنامه‌ها استاندارد و به فراخور نیاز نوجوانان برگزار شود، ادامه داد: این جشنواره فرصتی برای به رسمیت بخشیدن حوزه نوجوانان است.

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانانضمن تشکر از حضور و همراهی نوجوانان گفت: ما امسال برای نخستین‌بار المپیاد فیلمسازی را در همدان برگزار می‌کنیم و تا چند دوره دیگر نیز این کار را انجام خواهیم داد.

وی با تأکید بر توجه ویژه به قشر نوجوان در دنیا اضافه کرد: در کشور نیز توجه به این رویکرد در دستور کار قرار گرفته است.

شجاع‌نوری در ادامه ضمن ابراز همدردی با بازماندگان فاجعه منا گفت: آیین افتتاحیه این جشنواره لغو شد؛ اما سایر برنامه‌ها با قوت اجرا می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه عکاسی در این جشنواره خبر داد و بیان کرد: تبلیغات این مسابقه باید به گونه‌ای باشد که نوجوانان را برای حضور در این مسابقه ترغیب کند.

دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد فیلمسازی همزمان با جشنواره گفت: 90 هنرمند و فیلمساز در المپیاد فیلمسازی حضور دارند و پنج داور نوجوان همدانی نیز در جمع داوران بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت.

وی این المپیاد را یک جریان باشکوه خواند و خطاب به دست‌اندرکاران گفت: قدر این المپیاد را بدانید و تلاش کنید تا برای همیشه چراغ این المپیاد روشن بماند.

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوانان سوم تا هشتم مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار