امام جمعه موقت اصفهان گفت: زمان تهدید ایران برای انجام مذاکرات، گذشته است و ایران از این پس، زیربار مذاکرات تحمیلی نمی‌رود.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 15 October 2021

آیت‌الله حاج سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مُصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی پنجمین شهید محراب با اشاره به کوتاهی آمریکا در مقابل تعهدات خود در مقابل ایران، افزود: تصمیم بر این است که شتابزدگی در ادامه مذاکرات وجود نداشته باشد.
امام‌جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: آمریکا با نفوذهایی در برخی تاسیسات ایران، خرابکاری‌هایی انجام داد که باید جبران شود.
وی بابیان  اهمیت توجه  به بلوک شرق، ادامه داد: عضویت ایران در سازمان شانگهای، نشان از اختیار مراوده حکومت ما با دیگر کشورها دارد.

آیت‌الله مهدوی همچنین به انتصاب شهردار و استاندار جدید اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: حفظ آبروی تمامی افراد کاندیدا برای مدیرت استان واجب است چراکه انتخاب نشدن این افراد دلیلی بر صلاحیت نداشتن آن‌ها نیست.
امام‌جمعه موقت اصفهان رای قاطع مردم به دولت سیزدهم را بر اساس امید به ایجاد تحول دانست و اظهار داشت: این تحول را مردم از رییس جمهور و سایر مدیران استان، بر اساس ولایتمداری، ایجاد عدالت و مبارزه جدی با فساد انتظار دارند.
وی گفت: احساس امنیت دینی، آرامش فکری و عمومی جامعه از سوی مردم از مسایل مهم کنونی در استان و شهر اصفهان است که باید به آن توجه کرد.
وی با اشاره به حادثه تیراندازی دیروز لبنان، تصریح‌ کرد: آمریکا می‌خواهد ذهن مردم را از مطالباتشان منحرف کرده و آتش اختلاف را روشن کنند.
وی همچنین با اشاره به انفجار در نماز جمعه در کشور افغانستان، اظهار داشت: آمریکا دائم داعش را برای اهداف خود به کار می‌گیرد.
امام‌جمعه موقت اصفهان با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه، گفت: گاهی در روزهای شهادت و عزاداری شاهد جلسات و مراسم‌های شادی هستیم که نیاز به مدیریت و کنترل و توجه بیشتری دارد.
سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی اصفهان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار