رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از پخش برنامه "جوانی به توان نو" در 24 قسمت از شبکه اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 13 October 2021

سید صالح خشوعی گفت: طرح "به وقت نوجوانی" از سال ۱۳۹۸ در خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد و اینک نیز با همکاری هفت منطقه شهرداری اصفهان در حال اجراست.
وی افزود: برنامه به وقت نوجوانی شامل کانون هایی بوده که نوجوانان در آن مهارت هایی را کسب می‌کنند و خروجی این کانون ها، تهیه تعدادی برنامه اینترنتی و برنامه تلویزیونی است که برنامه "جوانی به توان نو" هم یکی از آنها است.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با صدا و سیمای مرکز اصفهان، برنامه "جوانی به توان نو" در 24 قسمت پنجشنبه های هر هفته از شبکه اصفهان پخش می شود.
رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: نوجوانانی که در کانون‌های فیلم، تئاتر، مجری گری، داستان نویسی، ادبیات و کافه کتاب حضور داشتند، با توجه به مهارت هایی که کسب کرده اند، در ساخت این برنامه ها همکاری داشته اند.
خشوعی خاطرنشان کرد: چهار قسمت از این برنامه تاکنون پخش شده که به موضوعاتی همچون فضای مجازی، مد و لباس، مدیریت مالی و مدیریت احساسات پرداخته است.
گفتنی است؛ برنامه "جوانی به توان نو" با بخش های دلچسب نوجوان پسند پنجشنبه های هر هفته ساعت 15:30 از شبکه پنج اصفهان پخش می شود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه اینستاگرام @khane_nojavan_esf مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار