مدیرکل پست استان اصفهان گفت: ۶۸ هزار مرسوله پستی داخلی و خارجی روزانه توسط ۲۷۰ نامه رسان این استان در ۶ ماهه اول امسال جا به جا شده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 11 October 2021

حمید باقری اظهار داشت: تا پایان شهریورماه حدود هفت میلیون مرسوله به استان وارد و پنج میلیون مرسوله در این مدت از استان خارج شده است.

وی ادامه داد: پست استان اصفهان با ۹۹۷ واحد پستی سهم هشت درصدی از واحدهای پستی کشور را به خود اختصاص داده است و در زمان حاضر یکی از استان های شاخص در امر ارتباطات و شبکه پستی کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: در زمان حاضر ۷۲ واحد پستی دولتی شامل ۲۳ اداره، هفت ناحیه پستی و ۴۲ واحد شهری دولتی در استان وجود دارد همچنین ۳۸۵ دفتر پیشخوان دولت، ۵۲ نمایندگی شهری، ۱۸۸ نمایندگی روستایی و ۲۸۲ دفتر "آی سی تی " در این منطقه فعال است.

وی اضافه کرد: در مجموع ۵۲ درصد واحدهای پستی در اصفهان، شهری و ۴۸ درصد در روستاهای استان اصفهان به همشهریان خدمات ارائه می‌کنند.

باقری خاطرنشان کرد: پوشش جمعیتی هر واحد پستی در استان از میانگین کشوری بالاتر است و اکنون هر واحد پستی پنج هزار و ۲۳۱ نفر و بطور متوسط در کشور هر واحد پستی ۶ هزار و ۵۴۸ نفر را پوشش می‌دهد.  

وی بیان کرد: پوشش مساحتی هر واحد پستی در استان اصفهان ۱۰۹ و در کشور این رقم به ۱۲۸ کیلومتر مربع است.  

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار