دانش آموزان اصفهانی با مدیریت مصرف آب از طریق شبکه شاد آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 09 October 2021

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تولیدات فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان در شبکه آموزشی شاد که تمامی دانش آموزان، اولیاء و مربیان عضو آن هستند بارگذاری می‌شود.
مهدی اسماعیلی با اشاره به فعالیت ۸۷ کانون فرهنگی تربیتی در استان افزود: این تولیدات همچنین در کانال‌ها و گروه‌های مجازی کانون‌های فرهنگی تربیتی توزیع می‌شود تا اعضای این کانون‌ها نیز با شیوه‌های صحیح مصرف آب آشنا شوند.
رئیس خانه فرهنگ آب آبفای استان با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و خانه فرهنگ آب گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، سالانه بیش از ۵۰ هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف با حضور در خانه فرهنگ آب از نزدیک با روش‌های صحیح مصرف آب، استفاده از شیرآلات کاهنده و چگونگی بازچرخانی پساب آشنا می‌شدند.
زهره تشیعی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، در حال حاضر آبفای استان اصفهان آموزش ۹۵۰ هزار دانش آموز در زمینه مدیریت مصرف آب را از طریق فضای مجازی و شبکه شاد دنبال می‌کند.
از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۰ موشن گرافی، ۵۰ کلیپ و ۲۰ انیمیشن با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب از طریق فضای مجازی برای دانش آموزان اصفهانی پخش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار